...apO?...

...apO?...

Friday, February 3, 2012

...blaja becinter...mecinter...

..hari nie , tahun baru nie...aku tergerak nak start balik updates blog ....nape?  sebab musababnyer adelah..aku baru teringat aku ade blog..demm...pelupe kejap aku nie...others, aku nak bagi tau, sbblm nie bnyk gak xtvt aku da wat..sumenyer best, so rase rugi la plak tak campakkan citer2 yg bukan2 kat dalam blog  nie..bukan susahkan org pun..huh...

..ape kau merepek nie riyad oiiiiiiii....da la tajuk len dari ape yg ko citer...

..oso, nak bagi tau, akhir bulan nie, aku nak g phuket..so nanti ade gambo gades2 chantek akan ku postkan (insyaallah kalau aku berkesempatan pergi)...hihihihih

...ekceli aku tgh busan keje mlm2 nie..da la sejuk...tetibe teringat kat sumone special..wah..gatal plak...hahha..da la...ciow...

No comments:

Post a Comment